Free Je blijft Books Online Download

Identify Out Of Books Je blijft

Title:Je blijft
Author:Anna Drijver
Book Format:Paperback
Book Edition:First Edition
Pages:Pages: 244 pages
Published:2010 by Moon
Categories:Young Adult. Contemporary. Roman. Drama
Free Je blijft Books Online Download
Je blijft Paperback | Pages: 244 pages
Rating: 3.46 | 303 Users | 32 Reviews

Rendition Conducive To Books Je blijft

Daaf is niet de knapste, niet de stoerste maar Daaf en Dora passen als Duplo in elkaar. Ze zijn onafscheidelijk. Samen nemen ze een bijbaantje als tekstschrijver waardoor ze op begrafenissen terechtkomen van mensen zonder nabestaanden. Week in week uit fietsen ze naar uitvaartdiensten van deze onbekende mensen om hen toch een laatste eer te bewijzen en een mooi afscheid te geven.
Op een dag staat Dora achter de katheder zoals ze zo vaak heeft gedaan, maar ditmaal is alles anders.

In de weken die volgen verliest Dora de grip op alles wat ze zorgvuldig met Daaf had opgebouwd. Vluchten is de enige optie, maar hoe moet je verdwijnen als het geluk onder de grond is begraven? Waar ga je heen als je nergens wilt zijn?

Anna Drijver studeerde in 2008 af aan de Amsterdamse Ton eelschool en Kleinkunstacademie. Ze is onder andere te zien geweest in diverse filmproducties, zoals Bride Flight, Komt een vrouw bij de dokter en Loft.
Naast haar acteerwerk concentreert Anna zich op haar schrijfcarrière.

Present Books In Favor Of Je blijft

ISBN: 9048807174 (ISBN13: 9789048807178)
Edition Language: Dutch


Rating Out Of Books Je blijft
Ratings: 3.46 From 303 Users | 32 Reviews

Evaluate Out Of Books Je blijft
mooi

Wat een juweeltje! Ik hou van haar schrijfstijl. Dit boek laat je lachen en huilen tegelijk - heel bijzonder!

Een luchtig geschreven boek over een moeilijk onderwerp. Het leest makkelijk weg. Het verhaal is zo geschreven dat je door wil blijven lezen om vragen beantwoord te krijgen.

Wow! Wat een geweldig boek! Het greep me meteen. Vond het verhaal ook niet verwarrend, wat sommige andere lezers wel vonden. Drijver heeft het juist erg sterk in elkaar gezet. Ik bleef maar lezen, lezen , lezen en als ik niet naar bed hoefde dan had ik hem in 1 dag uit kunnen lezen.Ik hou ervan dat het eigenlijk een heel simpel verhaal is, maar toch op sommige punten veel diepgang heeft, vooral nadat Daaf is overleden... de emoties zijn goed op papier gezet. Ben benieuwd naar meer van Anna

Door Annas luchtige schrijfstijl, leest het boek vlot weg. Ze zorgt voor unieke personages door allerlei kleine karaktertrekjes. Niet alleen bij hoofdpersoon Dora, maar ook de bijpersonages. Her en der stopte Anna er anekdotes in van Doras leven, waardoor ik mezelf betrapte op giechelen en op fronzen. Ik heb vooral bewondering voor de nonchalance waarmee ze het heeft gedaan. Waarschijnlijk is dat haar kijk op het leven en ik vind die heerlijk!Lees de hele recensie op:

Ik vond het verhaal ondanks de vele pogingen van Anna Drijver niet zo diepgaand. Een leuk, middelmatig boekje voor tussendoor maar die niet echt blijft hangen.

In één ruk uitgelezen. Heldere, directe schrijfstijl. Anna schrijft over een heftig onderwerp zonder overdreven sentimenteel te worden. Prachtig debuut.

Comments

Popular posts from this blog

Download The Improbability of Love Books For Free